Асфалтирането включва редица работни дейности. Както горещите, така и студените технологии за полагане на асфалт предвиждат предварителна подготовка на основата или създаване на подложка „пътна възглавница“ за асфалтиране. На този етап се извършва планиране на терена: пътят се изравнява хоризонтално, като се изравняват всички необходими неравности. В резултат на устройството „пътна възглавница“ се появява пътно платно без покритие, където е:
- Завършено изравняването на дъното на пясък;
- Осигурен дренаж;
- Един или няколко слоя натрошен камък са положени с клинови фракции;
Уплътняването на подредените слоеве е завършено.
В зависимост от мястото на асфалтиране и последващото му използване се избира дебелината на всеки слой. По правило „“пътната възглавница““ се състои от:
От чист пясък, който се изравнява с грейдер и също се уплътнява с валяк;
Два слоя натрошен камък от малки и големи фракции (всеки от тях е уплътнен).
Издръжливостта на покритието зависи пряко от качеството на подготовката на „пътната възглавница“, тъй като дори и минималните деформации водят до унищожаване на асфалта. Това се случва и ако е положено с помощта на армировка на пътната мрежа.
Каменно-асфалтова смес се полага върху възглавница по протежение на слой от развалини (импрегнирани с битум). За окончателното фиксиране на сместа тя се уплътнява и изравнява с помощта на специално пътно оборудване.
Ние сме фирма за асфалтиране с доказан опит в строителството.
Разполагаме с екип от майстори професионалисти. Работим с висока производителност и качество при асфалтополагането и асфалтирането на улици.
Разполагаме със специализирана модерна техника – вибрационен валяк, пътна фреза, комбиниран багер, челен товарач, асфалтополагаща машина bomag, самосвали с товароносимост до 10 т.